Τουριστικές δράσεις Β2Β

Σε υψηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περίοδο 2019, κινήθηκαν οι τουριστικές κρατήσεις από το Βέλγιο την περίοδο Ιουνίου – Σεπτεμβρίου 2022. Η Κρήτη ήρθε στην πρώτη θέση προτίμησης των Βέλγων επισκεπτών, ενώ ακολουθούν η Κως, Ρόδος, Αθήνα, Κέρκυρα και Κυκλάδες. Η πλειοψηφία των Βέλγων επισκεπτών στη χώρα μας, σε ποσοστό 63% επέλεξε κρατήσεις μέσω τουριστικών πρακτορείων. Ανάλογα ενθαρρυντική ήταν και η κίνηση από το Λουξεμβούργο.
          Στα θετικά αυτά αποτελέσματα συνέδραμαν σειρά στοχευμένων δράσεων προώθησης και προβολής της χώρας ως top of mind τουριστικού προορισμού που οργάνωσε το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της Στρατηγικής επικοινωνίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με παράγοντες των αγορών αρμοδιότητας του, stakeholders, touroperators, ψηφιακές πλατφόρμες, αεροπορικές εταιρείες κ.α.
          Ειδικότερα στο Βέλγιο σε συνεργασία με τον tour operator Pegase & Exclusive Destinanations ο προορισμός Ελλάδα παρουσιάστηκε σε 140 τουριστικούς πράκτορες στο πλαίσιο Gastronomic Roadshow σε βραβευμένα εστιατόρια Michelin. Οι συμμετέχοντες επί τρεις διαδοχικές ημέρες, 13,14 & 15 Σεπτεμβρίου, σε Γάνδη, Αμβέρσα και Βρυξέλλες απόλαυσαν υψηλή γαστρονομία και ενημερώθηκαν για τις αυθεντικές εμπειρίες θεματικού τουρισμού που προσφέρει η Ελλάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ταυτόχρονα με το παραδοσιακό προϊόν «ήλιος και θάλασσα» με οριζόντιο γνώμονα τη βιωσιμότητα. Σημειώνεται ότι οι βέλγικοι Τ/Οs «Pegase» (με 30 χρόνια παρουσίας στην αγορά) και «Exclusive Destination», στοχεύουν στον πολυτελή τουρισμό και προσφέρουν 9 ελληνικούς προορισμούς σε υψηλού εισοδήματος ταξιδιώτες.
          Σε ότι αφορά το Λουξεμβούργο, εντυπωσιασμένοι δήλωσαν οι 16 τουριστικοί πράκτορες, εκπρόσωποι των σημαντικότερων πρακτορείων της αγοράς (TGLTravelGroupLuxembourg, Voyages ÉmileWeber, WeLovetoTravel,  FenschVoyages) και παράγοντες της τουριστικής αγοράς που επισκέφτηκαν την Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα, Σούνιο και Ύδρα. Στόχος του ταξιδίου εξοικείωσης ήταν ην προβολή «δυναμικών πακέτων» με συνδυασμούς προορισμών και η ένταξή τους στα πακέτα της αγοράς ως ολοκληρωμένου προορισμού που μπορεί να προσφέρει πολλαπλές επιλογές πέραν του citybreak.
Οι επισκέπτες μας product & sales managers περιηγήθηκαν στις ζωντανές γειτονιές του κέντρου απολαμβάνοντας την ελληνική γαστρονομία και τη νυχτερινή ζωή της πόλης. Στη συνέχεια γνώρισαν την Αθηναϊκή Ριβιέρα, επισκέφτηκαν πολιτιστικά αξιοθέατα και ανακάλυψαν κοντινές οργανωμένες παραλίες. Η Ύδρα ήταν ο επόμενος προορισμός, καθώς ο προορισμός Αθήνα μπορεί να συνδυαστεί με αποδράσεις σε νησιά του Αργοσαρωνικού και να  ικανοποιήσει όλες τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις και προσδοκίες οποιαδήποτε εποχή του χρόνου.
Κατά την περιήγησή τους στην Αθήνα οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να βιώσουν την πολυμορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να αποκτήσουν εμπειρίες συμμετέχοντας σε οινογευσία σε βιοκλιματικό αττικό οινοποιείο. Στην Αττική ο ταξιδιώτης θα απολαύσει αυθεντικές εμπειρίες, με αναπάντεχες εναλλαγές τοπίου και αξιοθέατων πολιτιστικού, ιστορικού, τουριστικού και ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος. Το τοπίο, η ιστορία, οι εναλλαγές, ο πολιτιστικός πλούτος προσβάσιμος σε κοντινές αποστάσεις και βέβαια, τα μοναδικά νησιά του Αργοσαρωνικού καθιστούν την Αττική ιδανικό προορισμό.

mail