Άμεσες
ενέργειες για την στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού αποφασίστηκαν
σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στο υπουργείο Τουρισμού με
συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ και του
προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου.
Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:
1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών
και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο
ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες
συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.
2. Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ (8) εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με
προβολή βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.
3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή
της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την
περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.
4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019μέσω του
δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία,
ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.
5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε
περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα
συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.