«Τηλεαξιολόγηση» μαθητών

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) καλεί το υπουργείο Παιδείας (ΥΠΑΙΘ) να μην προχωρήσει σε «τηλεαξιολόγηση» μαθητών.
Επίσης ζητά να προχωρήσει στη λήψη άμεσων μέτρων ώστε μετά την απαγόρευση λειτουργίας των σχολείων να δοθεί ουσιαστική βοήθεια στους μαθητές.
Ειδικότερα:
• Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
• Παροχή εξοπλισμού σε όσους/ες μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς δεν διαθέτουν.
• Προστασία των προσωπικών δεδομένων της εκπαιδευτικής κοινότητας.
• Κάλυψη των χιλιάδων κενών των σχολείων.
• Γνωστοποίηση της ισχύουσας νομοθεσίας για την αξιολόγηση των μαθητών/τριων, δίνοντας ξεκάθαρα τη δυνατότητα στους/στις εκπαιδευτικούς να κρίνουν κατά περίπτωση αν δύνανται να προχωρήσουν στις διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών/τριων τους, όταν ανοίξουν τα σχολεία.
• Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.
• Μη προσμέτρηση των απουσιών στο χαρακτηρισμό φοίτησης.
• Άμεση μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της εξ αποστάσεως διδαχθείσας ύλης, μόλις ανοίξουν τα σχολεία.
• Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
• Ιεράρχηση των σκοπών και των στόχων της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τη φετινή σχολική χρονιά προκειμένου να αμβλυνθεί όσο είναι δυνατόν το μορφωτικό κόστος της πανδημίας και να μη οξύνει ακόμα περισσότερο της ήδη υπάρχουσες μορφωτικές/εκπαιδευτικές ανισότητες.

mail