Αγροδιατροφή & Τουρισμός

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 23 δευτ.]

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΟΔΙΞ), διοργανώνει Ημερίδα με θέμα «Αγροδιατροφή και Τουρισμός: Η διαπραγματευτική ισχύς εν τη ενώσει», το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023, στις 12 στο Ποδηλατοδρόμιο του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ).
Ομιλητές θα είναι:
Γιώργος Πελέκανάκης, Πρόεδρος Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων.
Τάσος Παπαδάκης, Πρόεδρος Λέσχης Αρχιμαγείρων Κρήτης.
Δρ. Λεμονιά ΠαπαδοπούλουΚελίδου, Λέκτορας City College, University of York Europe Campus.
          Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του 2oυ Παγκρήτιου Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων, με επιχειρηματικές συναντήσεις Κρητών επιχειρηματιών αγροτικών προϊόντων, με ξενοδόχους και δίκτυα διανομής της Αττικής.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ενότητα 1
            Αγροδιατροφή – Μεταποίηση – Τουρισμός: η ισχύς εν τη ενώσει
Η αποστασιοποιημένη συνεργασία των τριών κλάδων και η ανάγκη συνεργασίας μεταξύ τους για τηναμοιβαία ανάπτυξη τους. Πώς μπορούν να επωφεληθούν παραγωγοί, μεταποιητές και ξενοδόχοι απόστενότερη συνεργασία των τριών κλάδων; Το φαγητό ως πρώτη ύλη, ως προϊόν μεταποίησης καιμέρος της ταυτότητας προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων.
Ενότητα 2
            Κρητική Διατροφή: η αξία της και τρόποι αύξησης πωλήσεων παραγωγών, μεταποιητών, ξενοδόχων
H κρυμμένη ιστορία και πολιτισμός της κρητικής κουζίνας. Η αξία της αφήγησης στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ και την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών, προορισμών και επιχειρήσεων. Η έλλειψη «τουριστικής κουλτούρας» των παραγωγών και μεταποιητών και ο αντίκτυπος στις διαπραγματεύσεις και τις πωλήσεις του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα αγροδιατροφής. Τουρισμός: το όχημα αύξησης της παραγωγής και των εξαγωγών των τροφίμων.
Ενότητα 3
            Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κρητικής Διατροφής στη διεθνή αγορά
Ποια είναι η θέση (positioning) της κρητικής κουζίνας στο εξωτερικό; Ποιες είναι οι ανταγωνιστικέςκουζίνες και πώς μπορεί να διαχειριστεί η Κρήτη τον ανταγωνισμό; Στρατηγικές αξιοποίησης τουανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και κατάκτησης προβαδίσματος στην διεθνή αγορά. Κανάλιαδιανομής και στρατηγικές αύξησης πωλήσεων και εισερχόμενου τουρισμού.
Ενότητα 4
            Το φαγητό ως εγγύηση της βιωσιμότητας παραγωγών-μεταποιητών-ξενοδόχων
Το χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στην παραγωγή και μεταποίηση τροφίμων δεν είναι αρκετό για να χαρακτηριστεί ένας κλάδος «βιώσιμος». Απαιτείται η «απόδειξη» προαγωγής της υγείας και του well-being των καταναλωτών/τουριστών. Τα συμβόλαια διαμονής θα εστιάζουν στον εν λόγωπυλώνα της βιωσιμότητας, καθιστώντας το φαγητό «απόδειξη» της βιωσιμότητας υπηρεσιών και προϊόντων με γνώμονα το «well being».
            Μαγειρεύουμε με τον Σεφ:
Δημιουργούμε πιάτα και ταξιδεύουμε στην ιστορία και τον πολιτισμό της Κρήτης. Πώς μπορούν ταξενοδοχεία να δημιουργήσουν αυθεντικές εμπειρίες μέσα από το φαγητό; Πώς μπορούν ναεμπλουτίσουν τις γνώσεις τον τουριστών αναφορικά με την ιστορία και τον πολιτισμό της Κρήτης;

mail