[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 23 δευτ.]
Η
Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΟΔΙΞ), διοργανώνει Ημερίδα με
θέμα «Αγροδιατροφή και Τουρισμός: Η διαπραγματευτική ισχύς εν τη ενώσει», το
Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023, στις 12 στο Ποδηλατοδρόμιο του Ολυμπιακού
Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ).
Ομιλητές θα είναι:
Γιώργος Πελέκανάκης, Πρόεδρος Πανελλήνια
Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων.
Τάσος Παπαδάκης, Πρόεδρος Λέσχης
Αρχιμαγείρων Κρήτης.
Δρ. Λεμονιά Παπαδοπούλου – Κελίδου, Λέκτορας City
College, University of York Europe Campus.
Η εκδήλωση
πραγματοποιείται στο πλαίσιο του 2oυ Παγκρήτιου Forum
Προώθησης Κρητικών Προϊόντων, με επιχειρηματικές συναντήσεις Κρητών
επιχειρηματιών αγροτικών προϊόντων, με ξενοδόχους και δίκτυα διανομής της
Αττικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ενότητα 1
Αγροδιατροφή – Μεταποίηση
– Τουρισμός: η ισχύς εν τη ενώσει
Η
αποστασιοποιημένη συνεργασία των τριών κλάδων και η ανάγκη συνεργασίας μεταξύ
τους για τηναμοιβαία ανάπτυξη τους.
Πώς μπορούν να επωφεληθούν παραγωγοί, μεταποιητές και ξενοδόχοι απόστενότερη συνεργασία των τριών κλάδων;
Το φαγητό ως πρώτη ύλη, ως προϊόν μεταποίησης καιμέρος της ταυτότητας προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων.
Ενότητα 2
Κρητική Διατροφή: η αξία
της και τρόποι αύξησης πωλήσεων παραγωγών, μεταποιητών, ξενοδόχων
H κρυμμένη ιστορία και πολιτισμός της κρητικής κουζίνας. Η αξία της
αφήγησης στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ και την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών,
προορισμών και επιχειρήσεων. Η έλλειψη «τουριστικής κουλτούρας» των παραγωγών
και μεταποιητών και ο αντίκτυπος στις διαπραγματεύσεις και τις πωλήσεις του
πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα αγροδιατροφής. Τουρισμός: το όχημα αύξησης
της παραγωγής και των εξαγωγών των τροφίμων.
Ενότητα 3
Το ανταγωνιστικό
πλεονέκτημα της Κρητικής Διατροφής στη διεθνή αγορά
Ποια είναι η θέση (positioning) της κρητικής κουζίνας στο εξωτερικό; Ποιες
είναι οι ανταγωνιστικέςκουζίνες και
πώς μπορεί να διαχειριστεί η Κρήτη τον ανταγωνισμό; Στρατηγικές αξιοποίησης τουανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και
κατάκτησης προβαδίσματος στην διεθνή αγορά. Κανάλιαδιανομής και στρατηγικές αύξησης πωλήσεων και εισερχόμενου
τουρισμού.
Ενότητα 4
Το φαγητό ως εγγύηση της
βιωσιμότητας παραγωγών-μεταποιητών-ξενοδόχων
Το χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στην παραγωγή και μεταποίηση τροφίμων
δεν είναι αρκετό για να χαρακτηριστεί ένας κλάδος «βιώσιμος». Απαιτείται η «απόδειξη»
προαγωγής της υγείας και του well-being των καταναλωτών/τουριστών. Τα συμβόλαια
διαμονής θα εστιάζουν στον εν λόγωπυλώνα
της βιωσιμότητας, καθιστώντας το φαγητό «απόδειξη» της βιωσιμότητας υπηρεσιών
και προϊόντων με γνώμονα το «well being».
Μαγειρεύουμε με τον Σεφ:
Δημιουργούμε πιάτα και ταξιδεύουμε στην ιστορία και τον πολιτισμό της
Κρήτης. Πώς μπορούν ταξενοδοχεία να
δημιουργήσουν αυθεντικές εμπειρίες μέσα από το φαγητό; Πώς μπορούν ναεμπλουτίσουν τις γνώσεις τον τουριστών
αναφορικά με την ιστορία και τον πολιτισμό της Κρήτης;
