Νέες ψηφιακές υπηρεσίες

[χρόνος ανάγνωσης 33 δευτερόλεπτα]

Δύο νέες υπηρεσίες προστέθηκαν από την Τρίτη 20 Ιουνίου 2023, στις ήδη 41 υπάρχουσες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τις υπηρεσίες:
1. Αίτημα διαγραφής από το Δημοτολόγιο Ελλήνων πολιτών, λόγω θανάτου (για θανόντες πριν την 18-01-2018). 
2. Υποβολή αίτησης διόρθωσης επωνύμου μητέρας του/της αιτούντος/σης στην οικογενειακή του/της μερίδα του δημοτολογίου του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πλέον οι δημότες δεν χρειάζεται να επισκέπτονται αυτοπροσώπως το δημαρχείο για να λάβουν τις ανωτέρω υπηρεσίες, αλλά μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους ηλεκτρονικά και η αρμόδια υπηρεσία να το ολοκληρώνει και να το αποστέλλει στον δημότη, με τον ίδιο τρόπο, μέσα σε μόλις μία ημέρα.
Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στο https://opengov.thessaloniki.gr. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr), επιλέγοντας τη διαδρομή κάτοικος/e-υπηρεσίες. Η αυθεντικοποίηση των αιτούντων πολιτών πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί taxisnet).

mail