Στρατηγικός τουριστικός σχεδιασμός εμπόρων Πειραιά

[χρόνος ανάγνωσης 32 δευτερόλεπτα]

Η αναγκαιότητα στρατηγικού σχεδιασμού για την εκμετάλλευση του τουριστικού αποτυπώματος που προέρχεται από την κρουαζιέρα και όχι μόνο, με σκοπό την προβολή της πειραϊκής Αγοράς μέσω της καμπάνιας «Shopping in Greece», και συνδυαστικά με τις δυο ψηφιακές πλατφόρμες που έχει δημιουργήσει ο Εμπορικός Σύλλογος, η προσπάθεια ένταξης των πειραϊκών επιχειρήσεων στην υπηρεσία Tax Free, η ανάγκη δημιουργίας της Ιπποδάμειας Αγοράς Τροφίμων, ως σημαντικός πόλος έλξης τουριστών και επισκεπτών στην πόλη του Πειραιά, ήταν στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς (ΕΣΠ) με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).  
            Επίσης συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τον εμπορικό κόσμο, όπως η ευκολότερη πρόσβαση σε προγράμματα ΕΣΠΑ, τα προγράμματα ΛΑΕΚ, η πρόσβαση στην τραπεζική χρηματοδότηση, θέματα φορολογικά, ρευστότητας των επιχειρήσεων, τραπεζικών χρεώσεων κ.λπ. ενώ αναδείχθηκε και η σημασία της ενότητας για την ανάδειξη κοινών προβλημάτων και την επίτευξη κοινών στόχων.

mail