Ολοκληρώθηκαν
οι εργασίες του 3ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας (3rd International Hospitality
Forum), της δυναμικότερης πλατφόρμας διαλόγου και γνώσης για τον κλάδο της
φιλοξενίας στην Ελλάδα. Το Φόρουμ διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της
Ελλάδος (ΞΕΕ) στο Metropolitan Expo, στο πλαίσιο της έκθεσης XENIA 2019.
Στην κορυφαία αυτή εκδήλωση-θεσμό για τον κλάδο της ξενοδοχίας συμμετείχαν
διακεκριμένοι εκπρόσωποι αναγνωρισμένων διεθνών τουριστικών Brands, καθώς και
ξένοι και Έλληνες ομιλητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τον κλάδο των
συμβουλευτικών επιχειρήσεων. Σημειώνεται ότι στο 3rd International Hospitality
Forum εγκαινιάστηκε η συνεργασία με τη Phocuswright, μιας εκ των μεγαλύτερων
εταιρειών Consulting παγκοσμίως με εξειδίκευση στον Τουρισμό.
Ο οικοδεσπότης κ. Α Βασιλικός, Πρόεδρος του ΞΕΕ, καλωσόρισε τους περισσότερους
από 800 ξενοδόχους και επαγγελματίες του κλάδου που παρακολούθησαν τις εργασίες
του Φόρουμ. Την εκδήλωσε χαιρέτισε ο κ. Peter Ottmann, Διευθύνων Σύμβουλος του
NürnbergMesse Group. Την έναρξη, δε, των εργασιών του Φόρουμ κήρυξε ο Υπουργός
Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης. Παρευρέθηκαν, επίσης, η τομεάρχης Τουρισμού του
ΣΥΡΙΖΑ κ. Κατερίνα Νοτοπούλου, η Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Άντζελα Γκερέκου και ο
Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, καθώς και οι Πρόεδροι του
ΣΕΤΕ και της ΠΟΞ.
Το 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, αποτέλεσε για ακόμη μια χρονιά πολύτιμο
απόσταγμα πληροφοριών για τις τελευταίες τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής
αγοράς.
Στα βασικά συμπεράσματα των 3 θεματικών ενοτήτων του Φόρουμ μεταξύ άλλων
καταγράφεται το γεγονός ότι, το Direct Booking θα παραμένει σταθερά δυναμική
επιλογή για τον τουρισμό, όλα τα κανάλια κρατήσεων έχουν δαπάνες, ενώ είναι
απαραίτητη περισσότερο από ποτέ η δημιουργία Brand για την επιβίωση μιας
επιχείρησης στο χώρο της Φιλοξενίας. Επίσης, επισημάνθηκε ότι η αυθεντικότητα
και η παροχή εμπειρίας αποτελούν παρακαταθήκη επιτυχίας στον τομέα F & B
της ξενοδοχίας. Σημειώθηκε ακόμη ότι είναι μονόδρομος η συνεχής εκπαίδευση του
προσωπικού και όχι μόνο όσων έρχονται σε επαφή με τον επισκέπτη. Σε αυτό το
πλαίσιο τονίστηκε ότι η επιχείρηση οφείλει να επενδύει στη δημιουργία στελεχών
που θα κάνουν τη διαφορά, αλλά και το πώς επιτυγχάνεται αυτό. Πλέον η τάση
είναι η αναζήτηση ανθρώπινου δυναμικού να διαλαμβάνει χώρα μέσα από τα κανάλια
της νέας τεχνολογίας, ενώ αναδείχθηκε και η μεθοδολογία για το πώς αυτό
επιτυγχάνεται αποτελεσματικότερα.
