[χρόνος ανάγνωσης 58 δευτερόλεπτα]
Σε μία σοβαρή ανακοίνωση προχώρησε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μετά την προσάραξη του επιβατηγού–δρομολογιακού πλοίου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΑΒΟΥΝΙΩΤΙΣΣΑ» στα Νέα Στύρα της Εύβοιας. Το Υπουργείο καταγγέλλει την πλοιοκτήτρια εταιρεία για ολιγωρία και, κυρίως, στρέφει την προσοχή στη στάση του καπετάνιου, ο οποίος φέρεται να μην ενημέρωσε τις αρχές για το συμβάν.
Ο καπετάνιος δεν ενημέρωσε τις αρχές 
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου, ο καπετάνιος του πλοίου, αμέσως μετά την προσάραξη, δεν ειδοποίησε, όπως όφειλε, τις αρμόδιες Αρχές. Το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.) του Λιμενικού Σώματος χρειάστηκε να επικοινωνήσει το ίδιο με τον καπετάνιο, περίπου δέκα λεπτά μετά το συμβάν, έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες.
Η στάση αυτή του καπετάνιου θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρή, καθώς η άμεση ενημέρωση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι κρίσιμη για την ασφάλεια των επιβατών, του πληρώματος και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Για το λόγο αυτό, ο καπετάνιος έχει ήδη προσαχθεί από την αρμόδια Λιμενική Αρχή, η οποία διενεργεί προανάκριση για το περιστατικό. 
Ολιγωρία και από την πλοιοκτήτρια εταιρεία 
Η ανακοίνωση του Υπουργείου δεν περιορίζεται μόνο στη συμπεριφορά του καπετάνιου, αλλά κατηγορεί και την πλοιοκτήτρια εταιρεία για έλλειψη ανταπόκρισης. Συγκεκριμένα, παρότι έχουν περάσει περισσότερες από 14 ώρες από το ατύχημα, η εταιρεία δεν έχει αναθέσει σε εξειδικευμένη εταιρεία την εκπόνηση και κατάθεση Σχεδίου Αποκόλλησης και Ναυαγιαίρεσης.
Αυτή η καθυστέρηση εγείρει σοβαρά ζητήματα, όπως επισημαίνει το Υπουργείο, για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος αλλά και την ασφάλεια των περιουσιών των πολιτών που βρίσκονται στο πλοίο. Το Υπουργείο έχει ήδη ενημερώσει τον αρμόδιο Εισαγγελέα για το ζήτημα, γεγονός που υποδεικνύει την σοβαρότητα της κατάστασης.
 
	
 
                     
                    