Συμμετοχή Δημάρχου στην απεργία

Ο Δήμαρχος Πατρέων, κ. Κώστας Πελετίδης, και όλα τα μέλη της Δημοτικής Αρχής, παραβρέθηκαν την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019 το πρωί, στην συγκέντρωση των εργαζομένων έξω από το Εργατικό Κέντρο Πάτρας, καθώς και στην πορεία που ακολούθησε. Ο Δήμαρχος δήλωσε…





