Απεργία καθηγητών

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) πραγματοποιεί 24ωρη απεργία την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019 με κεντρικό αίτημα την απόσυρση αυτού του πολυνομοσχεδίου. Η ΟΛΜΕ τονίζει ότι με το νομοσχέδιο αυτό η Κυβέρνηση της Ν.Δ. προωθεί ένα είδος «ανάπτυξης» που μόνο…





