Έτος Ελληνικού Τουρισμού 2020

Έτος Ελληνικού Τουρισμού το 2020 προανήγγειλε η Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) με αφορμή τα 70 χρόνια του Οργανισμού. Τα παραπάνω τόνισε η Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Άντζελα Γκερέκου στην πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού. Ακόμη επισήμανε:…





