Ανάπτυξη για λίγους

«Κάθε χρόνο η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δίνει το στίγμα της δημιουργικής Ελλάδας, της Ελλάδας που παράγει, που καινοτομεί, της εξωστρεφούς Ελλάδας. Όμως, ακούσαμε τον κ. Μητσοτάκη, τον πρωθυπουργό. Φάνηκε ότι η ανάπτυξη, η δική του ανάπτυξη είναι μόνο για λίγους.…





