Αποχώρηση ΚΚΕ

Αποχώρησε η κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ από την Ολομέλεια της Βουλής την Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019 διαμαρτυρόμενη για την διαδικασία του κατεπείγοντος των νομοσχεδίων. Συγκεκριμένα: «H Κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ κατήγγειλε την τακτική της κυβέρνησης, με την επανειλημμένη κατάθεση νομοσχεδίων…





