Απαράδεκτο και προσβλητικό

«Η τοποθέτηση του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Καραμανλή ότι όποιος δεν πληρώνει το εισιτήριο του Μετρό θα πρέπει να νοιώθει «απόβρασμα της κοινωνίας» είναι απαράδεκτη και προσβλητική. Ο κ. Καραμανλής αντί να υβρίζει, καλά θα κάνει να φροντίσει…





