Απαξίωση ΣΕΠΕ

«Η κυβέρνηση της ΝΔ έρχεται να ολοκληρώσει την απαξίωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ) με την κατάργηση της αυτοτέλειάς του, που το οδηγεί σε ουσιαστική αδράνεια, με σκοπό να εξυπηρετηθεί η «βιώσιμη ανάπτυξη», δηλαδή η κερδοφορία των εργοδοτών, να συνεχιστεί…





