Ψηφίζουμε ΚΚΕ

«Απόψε από δω από το Σύνταγμα, την καρδιά της Αθήνας, την καρδιά όλης της Ελλάδας που απόψε είναι κόκκινη, συνεχίζουμε την πορεία μας προς τον ελληνικό λαό. Συνεχίζουμε αλλά και ξεκινάμε από απόψε, με μεγαλύτερη ορμή, πείσμα και αποφασιστικότητα για…





