Χωρίς Μετρό

[χρόνος ανάγνωσης 44 δευτερόλεπτα] Το Σωματείο Εργαζομένων Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) κήρυξε απεργία για την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023 από τις 6 το πρωί έως τις 12 το βράδυ. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τεράστιες ελλείψεις σε υλικά, ανταλλακτικά, αναλώσιμα συντήρησης και για…





