Αυθαιρεσίες ΟΛΠ & Antipollution

Ανοικτή Επιστολή έστειλαν στον Υπουργό Ναυτιλίας, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και η Ένωση Βιοτεχνών Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά (ΕΝΩ.ΜΗΧ.ΠΕ.), καταγγέλλοντας μονοπωλιακή διαχείριση του ΟΛΠ και της Antipollution διαχείρισης των αποβλήτων των πλοίων. Αναλυτικά η Επιστολή: ΠΡΟΣ: Κον ΓΙΑΝΝΗ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ-ΥΠΟΥΡΓΟ…





