Ανοίγουν
τα καταστήματα της ΔΕΗ από την Δευτέρα 11 Μαΐου 2020 για πληρωμές, συνάψεις νέων
συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.
Η είσοδος στα καταστήματα θα γίνεται μετά από θερμομέτρηση των εισερχομένων στο
χώρο των καταστημάτων μέσα από ειδικές πύλες ή συσκευές θερμομέτρησης.
Όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες θα συνεχίσουν να εκτελούνται από τα εναλλακτικά
κανάλια εξυπηρέτησης της ΔΕΗ και συγκεκριμένα από την ιστοσελίδα www.dei.gr και
το τηλεφωνικό κέντρο 11770.

