Την νομοθετική ρύθμιση για
διαγραφή προστίμων και προσαυξήσεων σε συνταξιούχους ζητά με επιστολή της η
ΑΔΕΔΥ προς τον υφυπουργό Οικονομικών κ. Θεόδωρο Σκυλακάκη.
Συγκεκριμένα:
Θέμα: Νομοθετική ρύθμιση για διαγραφή
προστίμων και προσαυξήσεων σε συνταξιούχους.
Κύριε Υφυπουργέ,Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είχε απευθυνθεί σε εσάς, με επιστολή
της (αρ. πρωτ. 40/21-01-2020), ζητώντας να προχωρήσετε σε ρύθμιση, με την οποία
να ακυρώνονται τα πρόστιμα και οι προσαυξήσεις, που επιβλήθηκαν άδικα σε
εκατοντάδες συνταξιούχους.Στις 17-02-2020, συναντηθήκατε με εκπροσώπους της Εκτελεστικής Επιτροπής
της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και της ΠΕΣΕΚ και δεσμευθήκατε ότι η Κυβέρνηση θα ψηφίσει, ως το
τέλος Φεβρουαρίου, νομοθετική ρύθμιση ώστε να μην αδικηθούν οι συνταξιούχοι,
στους οποίους επιβλήθηκαν πρόστιμα και προσαυξήσεις (Δελτίο Τύπου ΑΔΕΔΥ, αρ.
Πρωτ. 64/19-02-2020).Στη συνέχεια, ψηφίστηκε ο Ν.4670/2020, ο οποίος στο άρθρο 104 προβλέπει
ότι: «Οφειλές από πράξεις διοικητικού προσδιορισμού του φόρου που εκδόθηκαν
μέχρι την 31η-12-2019 και αφορούν αποδοχές που εισπράχθηκαν αναδρομικά εντός
του 2013 καθίστανται ληξιπρόθεσμες την 29η-05-2020».Κύριε Υφυπουργέ,Επειδή βρισκόμαστε, ήδη, μόλις ένα μήνα πριν από την 29η-05-2020, ζητάμε να
προωθήσετε για ψήφιση, όπως έχετε δεσμευθεί, τη σχετική ρύθμιση με την οποία θα
ακυρώνονται τα πρόστιμα και οι προσαυξήσεις που επιβλήθηκαν στους εκατοντάδες
συνταξιούχους συναδέλφους μας.

