Σε έναν
ολάνθιστο κήπο γεμάτο χρώματα και αρώματα έχει μετατραπεί έως την Κυριακή 13
Ιουνίου 2021 η Πλατεία Ελευθερίας στο πλαίσιο της 17ης Ανθοκομικής Έκθεσης του
Δήμου Σερρών. Η έκθεση λειτουργεί καθημερινά από τις 9 το πρωί έως τις 11.00 το
βράδυ.
Οι ανθοπαραγωγοί του νομού των Σερρών θα εκθέσουν λουλούδια, φυτά και αρωματικά
βότανα στις καλύτερες τιμές σε χώρο που τους παραχωρεί ο Δήμος Σερρών σε ένα
μοναδικό φυσικό περιβάλλον.
Με σύνθημα «Αλλάζουμε διάθεση! Γεμίζουμε την πόλη με χρώματα και αρώματα» ο
Δήμος Σερρών στέλνει αισιόδοξα μηνύματα για ένα καλύτερο και πιο όμορφο αύριο
στους πολίτες και ταυτόχρονα προσφέρει μία οικονομική ανάσα στους παραγωγούς
φυτών, που υπέστησαν πλήγμα από την πανδημία.

