Ο Ρώσος Πρόεδρος υπέγραψε διάταγμα που ορίζει από τους αγοραστές φυσικού αερίου που έχουν πάρει μέτρα κατά της Ρωσίας η πληρωμή θα γίνεται σε ρούβλια. Σε περίπτωση που οι αγοραστές αρνηθούν θα θεωρείται παραβίαση της σύμβασης. Κοινοποιήστε: Click to share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Κλικ για εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Εκτύπωση Κλικ για κοινοποίηση στο Pocket(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Pocket Κλικ για κοινοποίηση στο Tumblr(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Tumblr Κλικ για κοινοποίηση στο Reddit(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Reddit Κλικ για κοινοποίηση στο LinkedIn(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) LinkedIn Πατήστε για να μοιραστείτε στο WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Κλικ για κοινοποίηση στο Pinterest(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Pinterest Πατήστε για να μοιραστείτε στο Telegram(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Telegram Μου αρέσει αυτό:Like Φόρτωση... Σχετικά