Κλειστοί
θα παραμείνουν την Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022, οι σταθμοί Μετρό «ΝΙΚΑΙΑ»,
«ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ» και «ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ» και η Γραμμή 3 θα λειτουργεί στο τμήμα
«ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ».
Οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται στο τμήμα Αγ. Μαρίνα – Νίκαια από την προσωρινή
λεωφορειακή γραμμή «Χ50 Αγ. Μαρίνα – Νίκαια», στη δημιουργία της οποίας προχωρά
ο ΟΑΣΑ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ
ΑΕ, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό τίθενται σε ισχύ, λόγω
της διενέργειας δυναμικών δοκιμών από τον επίσταθμο Αγ. Μαρίνας μέχρι το
Δημοτικό Θέατρο, στο πλαίσιο της επικείμενης λειτουργίας της επέκτασης της
Γραμμής προς Πειραιά.

